Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

לימודי Python: למי זה מתאים?

קוד תוכנית דיגיטלי ומפה אמריקאית

אם הגעתם לכאן אנו מניחים שיצא לכם לשמוע לא מעט אודות Python והחלטתם שאתם רוצים לבדוק אודות לימודי Python. כאשר אנחנו מדברים על פייתון אנו מדברים על שפת התכנות הפופולארית והמבוקשת ביותר של השנים האחרונות – שפה אשר שמה לה דגל לרכז מספר שפות תכנות לשפה אחידה ולהפוך פעולות וקודים מסובכים לפשוטים ומופשטים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם תשובות לכל השאלות הרלוונטיות.

מה זה למעשה Python?

פייתון היא למעשה אחת מן שפות התכנות המוערכות והפופולאריות ביותר, השפה החלה את דרכה בשלהי שנות ה-90 ובשנים האחרונות הפכה להיות ביטוי שגור בקרב מיליוני מפתחים ברחבי העולם. נכון להיום השפה נחשבת לאחת השפות הקלות ביותר ודורגה בעיני מפתחים רבים ובתי תוכנה כשפה הקלה ביותר ללמידה יחד עם HTML המסורתית. מטרה של השפה היא לקחת מספר רב של שפות תכנות ולרכז אותם לכדי שפת תוכנה אחת אחידה אשר תעזור לכם לגשת ולפתור בעיות פשוטות ומורכבות בצורה חכמה, בריאה ומהירה יותר. כיום השפה נחשבת לאחת השפות המשומשות ביותר.

Python: למי הקורס מתאים?

אנשים רבים תוהים למי קורס Python מתאים. כאשר אנחנו מדברים על קורס Python אנו מדברים על קורס אשר בעיקרו מתאים לאנשי פיתוח אשר רוצים לקחת את עצמם צעד אחד קדימה ולהתקדם אלפי מונים בעבודה שלהם תוך כדי הרחבת הכישורים והכרה עם שפת תכנות חדשה אשר הופכת את תהליכי הפיתוח לקלים הרבה יותר. יחד עם זאת, באותה נשימה אנו רואים כי ישנם קורסים המתאימים גם למתחילים אשר רוצים להכיר שפת תכנות איכותית בעלת לא מעט יתרונות ובלי ניסיון קודם. כאשר אנחנו מדברים על Python אנו מדברים על אחת השפות הנגישות, הקלות והממוקדות ביותר אך באותה נשימה גם בין המוערכות בתחום הפיתוח.

פייתון נחשבת בעיניי רבים לאחת מן שפות התכנות המובילות ביותר בעולם והפכה כבר מזמן להיות חביבת הקהל בקרב בעלי עסקים וארגונים ומפתחים מרחבי העולם. לימוד שפת תכנות לעיתים עלול להיות מלאכת מחשבת של ממש אך הממשק הפשוט של Python לצד קהילה עולמית גדולה הופכים את המלאכה לקלה הרבה יותר.

"האם יש ביקוש בשוק העבודה למתכנתי Python?"

לא מעט אנשים אשר ניגשים ללימודי Python שואלים את עצמם האם יש ביקוש בשוק העבודה למתכנתי Python. למעשה, כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי ישנם מאות ואף אלפי מודעות המפורסמות מדי שנה המחפשות אחר מתכנתי Python בעלי תשוקה ופאשן בעיניים. כיום אנו רואים לא מעט חברות הייטק מפורסמות, לצד בתי תוכנה וסטרטאפים בהתהוות אשר מחפשים ורוצים לצרף לשורותיהם מתכנתי Python אשר יהפכו את תהליכי הפיתוח לקלים, מהירים ויעילים הרבה יותר תוך כדי כתיבת קוד ממוקד.

מה הוא השכר של מפתח Python?

מפתח Python הוא אדם בעל ראש גדול אשר אחראי על פיתוח וכתיבת תוכנה בשפה, השפה מאפשרת תכנות מונחה עצמים ונחשבת שימושית מאוד בפתרון של לא מעט בעיות לצד פיתוח יישומים. אנשים רבים תוהים מה הוא השכר של מפתח Python, אנו מאמינים כי שכר הוא מאוד סובייקטיבי מאחר וישנם עשרות משתנים המשפיעים עליו. יחד עם זאת מבדיקה של חברות השמה וכוח אדם ניתן להסיק כי השכר הממוצע למפתח Python מתחיל בתחום מתחיל מ 17 אלף לג'וניור ויכול להגיע גם ל40 אלף אצל דרג ניהולי המתמחה בPython.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן