Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

מה מומלץ ללמוד לפני שמתחילים קורס React?

מסך מחשב מציג קוד 2

אם אתם רוצים לעלות לשלב הבא בקריירה שלכם כמפתחים, אתם צריכים כישוריי React בארגז הכלים שלכם. ריאקט מאפשרת לכם יצירת אפליקציות למובייל באמצעות מסגרות חוצות פלטפורמה. המסגרות האלה יכולות לעזור לכם לפתח אפליקציות מקוריות לנייד, שפועלות על מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד.

 

במדריך הבא נבין יחד אילו מיומנויות עליכם לרכוש ואילו טכנולוגיות עליכם להכיר לפני שאתם ניגשים ללמוד React.

מה זה React?

ריאקט היא ספריית JavaScript המתמקדת ביצירת ממשי מתמשתש הצהרתיים (UIs) תוך שימוש בקוסנפט מבוסס רכיבים. היא למעשה משמשת עבור שכבות התצוגה וניתן לעשות בה שימוש עבור רוב יישומי האינטרנט והמובייל. המטרה העיקרית של ריאקט היא להיות גמישה, מהירה ופשוטה. בניגוד למה שממהרים לחשוב, חשוב לזכור כי ריאקט היא לא מסגרת אלא ספרייה למטרה ספציפית של עיבוד ממשק המשתמש.

 

ReactJS היא ספרייה מבוססת רכיבים, שבה ניתן לעשות שימוש חוזר ברכיבים עצמם, וניתן לחלק את הרכיבים למקטעים ולעבוד עם כל מקטע או לעשות שימוש חוזר בכל מקטע בנפרד. כל רכיבי React פועלים לפי עיקרון התכנון של חלוקת מקטעי הקוד כדי להיות מסוגלים להתמודד עם כל קטע בנפרד.

 

השיטה הפשוטה לציון רכיב React היא להגדיר פונקציית JavaScript ולהחזיר אלמנט React. רכיב React חייב תמיד להחזיר רכיב React, אחרת הוא ידווח שגיאה.

מה חשוב לדע לפני שמתחילים ללמוד React?

את הטכנולוגיות הבאות חשוב לדעת ולהכיר לפחות בבסיס שלהן על מנת להתחיל את לימודי הריאקט שלכם בנקודת פתיחה טובה יותר. ידע בסיסי של הטכנולוגיות האלה יסייע לכם באופן משמעותי להבין את הספרייה הפופולרית הזאת הרבה יותר טוב, ולקלוט אותה בקצב מהיר יותר.

CSS ו- HTML

HTML ו-CSS הן טכנולוגיות הליבה בפיתוח אתרים. HTML היא למעשה השלד שיוצר את האלמנטים והפריסות עבור דף אינטרנט, ו-CSS מוסיפה סטיילינג לאלמנטים ולפריסות השונות הללו. שליטה ב-HTML ו-CSS היא הכרחית עבור מי מכם שרוצה להתחיל ללמוד ריאקט, שכן הן יהוו את הבסיס שלך עבור שאר הטכנולוגיות הבאות, ופיתוח אתרים בכלל.

יסודות JavaScript

בנוסף לHTML ו- CSS, הדבר הבא שאתם צריכים לשלוט בו לפני שאתם מתחילים ללמוד React הם היסודות של השפה JavaScript. משמעות הדבר היא היכרות עם תחביר השפה והפעולות הבסיסיות שלה, הבנה כיצד להכריז על משתנים ואובייקטים, והגדרה וקריאה של פונקציות. 

 

מלבד זאת, מומלץ גם ללמוד כיצד לעבוד עם אובייקטים, מערכים, מחרוזות ותאריכים, תוך שימוש בשיטות המובנות של JavaScript. 

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד ריאקט

היום הרשת מציעה לכם שפע של קורסים ומידע אודות עולם הפיתוח בכלל וריאקט בפרט. ההיצע יכול לעתים לבלבל, ולכן חשוב לדעת ולהכיר את עצמכם לפני שאתם מחליטים. למה אנחנו אומרים את זה? מהסיבה הפשוטה שלא כל שיטת לימוד מתאימה לכל אחד, יש אנשים שיתאים לכם יותר קורס אונליין בהתאמה לקצב שלהם, ואילו אחרים יתאים להם יותר קורס עם ליווי צמוד בהתאם להתקדמות האישית.

 

אנחנו מאמינים בקורסים מעשיים ופרקטיים, שיש עם מי לדבר. לימודי פיתוח על כל גווניו הם מאתגרים ויעמידו אתכם בפני אתגרים בהם תרצו שיהיה לידכם אדם מנוסה שיסייע לכם בפתרון בעיות.

בנוסף לכך, בפיתוח המפתח להצלחה הוא הניסיון שלכם, ובקורסים פרקטיים אתם מתנסים בעיקר בשטח, מה שיעזור לכם בסופו של דבר להציג ניסיון הנדרש בתחילת הדרך.

 

חושבים שיש לכם את הבסיס ללמוד React? מעולה! השלב הבא הוא פשוט לבחור את הקורס המתאים לכם ולהתחיל להכיר את הספרייה הפשוטה והנגישה הזאת.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן