Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

האם ניתן ללמוד אנגולר ללא ידע ב JavaScript?

התשובה לשאלה הזאת היא כן, בהחלט ניתן. האם מומלץ? לא בטוח. שימוש יעיל באנגולר מחייב אתכם להבין את היסודות של JavaScript, ללא הבנה בסיסית המשימה תהיה בלשון המעטה קשה פי כמה וכמה. 

יישומי אינטרנט בצד הלקוח נכתבים באופן מסורתי עם TypeScript, ואילו JavaScript היא ערכת העל שלה והיא כוללת תמיכה בקידוד חזק. אנגולר כתובה ב TypeScript והיא השפה המומלצת ליצירת יישומים באמצעות אנגולר.

מה זה Angular?

אנגולר הינה מסגרת בצד הלקוח, המבוססת JavaScript, והיא משמשת לבניית יישומים מותאמים אישית ב HTML, CSS ו- AngularJS. אחת התכונות המרכזיות של אנגולר היא שהיא משתמשת ב-TypeScript כשפת תכנות. לחלופין, ניתן ליצור אפליקציות אנגולר באמצעות שפות כמו Dart או JavaScript.

לאנגולר ישנם יתרונות רבים ומגוונים, ולימודי אנגולר יעניקו לכם סל כישורים רחב, מה שיהפוך אתכם בהחלט למפתחים מבוקשים יותר עם יכולות פיתוח נרחבות יותר. 

החברות שעושות שימוש במסגרת Angular: גוגל, ג'ימייל, פייפאל, פורבס, סמסונג, אקסבוקס ועוד.

האם אנגולר משמשת לצד הקדמי או האחורי?

אנגולר נחשבת למסגרת חזיתית, כלומר לצד הקדמי. היכולות שלה אינן כוללות אף אחת מהתכונות שתמצאו בשפת תכנות לצד האחורי. אנגולר מופעלת על ידי גוגל, והיא מסייעת רבות ביצירת יישומים בעלי עמוד בודד המהירים ביותר, והיא עובדת בצורה מושלמת.

האם קשה ללמוד אנגולר?

התשובה לשאלה הזאת תלויה לחלוטין ברמת הידע שלך ב JavaScript. אז אם יש לכם ידע בסיסי, יהיה לכם מאוד קל ללמוד את אנגולר. במידה ואתם לא מכירים היטב את היסודות של ג'אבה, לימוד אנגולר יכול להיות משימה קשה יותר עבורכם. באופן כללי, לימודי שפת תכנות חדשה עלולים להיות קשים, אבל מפתחים כמו מפתחים חיים בשביל אתגרים.

מה זה JavaScript?

שפת JavaScript היא שפת תכנות דינמית המשמשת לפיתוח אתרים, יישומי אינטרנט אחרים, פיתוח משחקים ועוד. היא מאפשרת לכם ליישם תכונות דינמיות בדפי אינטרנט שלא ניתן לעשות עם HTML ו- CSS בלבד.

לשפה הפופולרית ישנן כמה תכונות תכנות המאפשרות לבצע פעולות כמו: אחסון ערכים שימושיים בתוך משתנים, פעולות על קטעי טקסט, הפעלת קוד בתגובה לאירועים מסוימים המתרחשים בעמודי אינטרנט ועוד.

מה זה TypeScript?

TypeScript היא שפת תכנות שפותחה על ידי מיקרוסופט. מדובר בקבוצת תחביר קפדנית של JavaScript, והיא מוסיפה אפשרות להקלדה סטטית. השפה מיועדת לפיתוח של יישומים גדולים ל JavaScript. 

האם קשה ללמוד JavaScript?

JavaScript אינה שפה קשה ללמוד כלל. במידה ומדובר בשפת התכנות הראשונה שלכם, הבנת צורת החשיבה של שפת תכנות תיקח קצת זמן. JavaScript היא למעשה אחת משפות התכנות הקלות יותר להתחיל איתן. לכן מומלץ ללמוד אותה לפני שאתם ניגשים ללמוד אנגולר, היא גם פשוטה יותר להבנה וללמידה, והיא גם תסייע לכם משמעותית עם אנגולר.

לסיכום,

אנגולר היא מסגרת המשמשת לבניית אתרים ויישומים אחרים מבוססת על JavaScript. אתם יכולים להתחיל ללמוד אנגולר ללא ידע מקדים בשפת JavaScript, אך האם זה מומלץ? התשובה היא לא.  הסיבה המרכזית לכך היא שאנגולר מבוססת על שפת JavaScript, שהיא שפה קלה הרבה יותר ללמוד במיוחד למתחילים. 

ידע בסיסי בג'אבה יעניק לכם דריסת רגל ראשונה וקלילה יותר עם אנגולר, ותקל באופן משמעותי על תהליך הלמידה וההתפתחות שלכם. ללא הידע הבסיסי הזה, תהליך הלמידה שלכם יכול להיות מתיש, ואולי אפילו מייאש. בתכנות ופיתוח אין קיצורי דרך, הידע הוא המלך, ככל שתדעו יותר – העבודה שלכם תהיה יעילה יותר ותרוויחו הרבה יותר!

 

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן