Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

כל מה שאתם צריכים לדעת על Angular

Angular הינה מסגרת לפיתוח יישומים שפותחה בשנת 2009 על ידי מישקו האברי ואדם אברונס, והיום היא מתוחזקת על ידי הענקית גוגל. מדובר במסגרת חינמית מורשה תחת רישיון, המשמשת המון מפתחים ברחבי העולם.

 

במאמר הבא נסביר מה זה Angular ואילו יתרונות היא מספקת לכם. המשיכו לקרוא ותגלו

Angular במילים פשוטות

Angular היא מסגרת פיתוח אתרים בקוד פתוח, הפותרת אתגרים רבעים העומדים בפני המתכנתים תוך פיתוח דף בודד ויישומים חוצי פלטפורמות. Angular.JS עושה שימוש בספריות שהופכות למעשה את תהליך הפיתוח לקל יותר ומהיר יותר. באמצעותה ניתן לבנות יישומים בקנה מידה גדול, עם ביצועים מעולים וקלים לתחזוקה.

 

Angular מאפשרת לכם להשתמש ב-HTML כשפת התבנית ולהרחיב את התחביר של HTML כדי לבטא את הרכיבים בצורה ברורה יותר ותמציתית יותר. 

 

היא מספקת למפתחים אפשרויות לכתוב יישומים בצד הלקוח באמצעות JavaScript.

יישומים שנכתבו בAngular מותאמים לדפדפנים כי היא מטפלת באופן אוטומטי בקוד JavaScript המתאים לכולם. 

היתרונות של Angular

Angular מציעה לכם יתרונות רבים, הכירו את היתרונות הבולטים שלה ותבינו מדוע אנוגלר היא בחירה מצויינת עבור פיתוח הפרוייקט הבא שלכם.

נתמכת על ידי Google

אחד היתרונות הגדולים ביותר של Angular הוא שהיא נתמכת על ידי גוגל, יתרון זה מעיד על אמינותה של המסגרת. גוגל מציעה תמיכה ארוכת טווח (LTS), מה שמעיד על התכניות של גוג להישאר עם המסגרת הזאת, ואף להרחיב אותה.

 

בנוסף לכך, גם אפליקציות גוגל עושות שימוש בAngular והצוות שלהם מעיד על אופטימיות לגבי היציבות שלה. מפתחי Angular זוכים ללמוד מאנשי המקצוע המוסמכים של גוגל.

TypeScript

אפליקציות Angular בנויות באמצעות שפה TypeScript המבטיח אבטחה גבוהה יותר מכיוון שהיא תומכת בכל סוגי הממשקים. העובדה הזאת מסייעת לזהות ולתקן שגיאות בשלב מוקדם בתהליך כתיבת הקוד או במשימות תחזוקה.

 

בנוסף לכך, שפה זו מבטיחה שירותים משופרים כמו: שירותי ניווט, שירותי עיבוד מחדש והשלמה אוטומטית. היא מאפשרת לכם אפילו לבטל את הסכמתם לשימוש בתכונות המובנות שלה במידת הצורך.

PWA ו-SPA

Angular Progressive Web Application -PWA הינו פתרון ידידותי המאפשר לתאים לפעול כמו יישומי מוביי, מה שלמעשה מפחית את התלות ברשת ומשפר את חווית המשתמש באתר באופן משמעותי.

 

בנוסף, Angular מאפשרת את הפיתוח של יישומי עמוד בודד (SPA) אשר מספקים יכולות עיבוד בצד השרת שמשפרות את דירוג ה-SEO. יתרון זה מסייע לטעינה מהירה של העמוד הראשון, ושיפור ביצוע האתר בנייד ובמכשירים בהם העוצמה נמוכה יותר.

מבנה מודולרי

Angular מסדרת את הקוד לחלקים, בין אם מדובר ברכיבים, הנחיות או שירותים. מי שמכיר את Angular מתייחס לחלקים אלה כאל מודולים. המודולים הופכים את ארגון הפונקציונליות של האפליקציות לפשוט יותר. 

בזכות המבנה המודולרי שלה, ניתן לחלק את העבודה בין אנשי צוות שונים תוך הבטחה שהקוד יישאר מאורגן. מה גם שמפתחים יכולים לשפר את הפרודוקטיביות עם מודולים מתאימים שנבנו.

קוד עקבי ובדיקה קלה

כל בסיס קוד דורש קידוד עקבי, הסיבה לך היא שקידוד עקבי יכול להקל באופן משמעותי על השימוש באתר שלכם, ולאפשר שימוש בתבניות או בקטעי קוד מוגדרים מראש. העקביות משפרת גם את הקריאה, עקביות הקוד הופכת את קריאת הקוד לפשוטה יותר אפילו עבור מפתחים מתחילים. 

 

בנוסף לעקביות הקוד, Angular מאפשרת לכם בדיקה קלה ויכולות קריאה משופרות. הרכיבים ב-Angular לא תלויים וזה מה שהופך את הבדיקה לפשוטה הרבה יותר. כל אלה מפשטים באופן משמעותי את התחזוקה ועדכון יעיל של הקוד.

 

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן