Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

כמה זמן נדרש כדי ללמוד Python?

לחצן שפות קוד מכונה במקלדת

באופן כללי לוקח בערך בין חודשיים לחצי שנה ללמוד את יסודות Python. אך בשביל ללמוד לכתוב את התכנית הראשונה והבסיסית שלכם לא תדרשו ליותר מכמה דקות בודדות. בגדול, הלמידה בתחום הפיתוח בכלל ואת Python בפרט לעולם לא נגמרת, כי הטכנולוגיות האלה כל הזמן בהתפתחות.

 

משך הזמן הדרוש לכם ללמוד את Python תלוי במספר גורמים, כולל כמה אתם באמת רוצים ללמוד את השפה ולהשיג את המטרה. 

למה ללמוד Python?

Python נחשבת לאחת משפות התכנות הקלות ביותר למתחילים ללמידה. אם אתם מתחילים ואתם מעוניינים ללמוד שפת תכנות, Python היא בהחלט מקום טוב להתחיל ממנו, גם בגלל שהיא אחת השפות הפופולריות ביותר, והפופולריות שלה רק הולכת וגדלה.

 

אתם יכולים לנצל את הקהילה הגדולה של Python בזמן הלמידה שלכם וגם לאחר מכן, וגם את הזדמנויות העבודה הנלוות להכרה ושליטה בפייתון. אין ספק שמדובר בשפה מאוד תכליתית, למטרות כלליות וניתוח לעשות בה שימוש למגוון רחב של משימות, כמו: ניתוח סטטיסטי, נתונים להדמיה, למידת מכונה, אוטומציה של משימות או סקריפטים, פיתוח אינטרנט ותוכנה.

הגורמים המשפיעים על משך זמן הלימוד שלה

ניסיון קודם בפיתוח ותכנות

ייתכן וניסיון קודם, או שכתבתם כבר קוד בעבר יסייע לכם באופן משמעותי לקלוט מהר יותר את השפה.

שיטת הלמידה

אם תבחרו ללמוד באופן עצמאי באמצעות ליקוט מידע מהאינטרנט יקח לכם הרבה יותר זמן מאשר ללמוד בקורס Python מקצועי המשלב ברובו התנסות מעשית בקבוצה, עם תמיכה וליווי של מנטורים מובילים.

זמן המוקדש ללמידה

עליכם להבין עם עצמכם כמה זמן אתם יכולים להקדיש ביום לטובת לימוד ותרגול Python. באופן כללי, לפחות בהתחלה מומלץ להקדיש לזה עד 4 שעות ביום. 

כמה זמן לוקח ללמוד Python בסיסי?

את היסודות של Python אפשר ללמוד אפילו תוך חודשיים, אך זה תלוי בזמן ובקצב הלמידה שלכם ותלוי בקורס שבחרתם ללמוד.

כמה זמן לוקח לשלוט ב Python?

לא יודע אם ידעתם את זה או לא, אבל לפייתון יש בערך 8.2 מיליון מפתחים בעולם. עם קהילה כל כך רחבה שעובדת על הקוד הפתוח הזה, היא מתפתחת כל הזמן ותמיד יש מה ללמוד. למשתמשי Python יש גישה לעשרות אם לא מאות אלפי ספריות שנועדו להקל על כתיבת הקוד.

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד Python?

הקורסים הטובים ביותר עבורכם והפרקטיים ביותר הם הקורסים בשיטת האקסטרים, המשלבים בתוכם לא פחות מ70 אחוז זמן להתנסות וכתיבת קודים. הקורסים האלה יעשירו אתכם במידע תיאורטי ומעשי, אבל לא פחות חשוב מזה – יוציאו אתכם לשוק העבודה הדורש ניסיון עם ניסיון! זהו יתרון מאוד משמעותי עבור מפתחים מתחילים ללא ניסיון כלל.

למי מתאים ללמוד?

לימודי פייתון מתאימים למפתחים עם רקע ואפילו ניסיון בפיתוח. זה יכול להיות בעלי נסיון שרוצים להרחיב את סל הכישורים שלהם או בוגרי תואר ראשון במחשבים, ולכל מי שיש את התשוקה ללמוד פיתוח תוכנה ולכתוב קודים. אחד מאלה לפחות דרושים על מנת להצליח לעבור את הקורס, כיוון שמדובר בקורס אינסנסיבי ברמה מאוד גבוהה.

 

עליכם לדעת כי אין בפיתוח ותכנות אין מקום להקטנת ראש, אלא להפך יש צורך ביצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, ולעתים כל מה שצריך זה התמדה ונחישות כדי לפתור כל בעיה.

היום השוק מציע לכם קורסים הכוללים בתוכם גם תכנית הכשרה לדריסת רגל ראשונה בתעשיית ההייטק, והעשרה שוטפת.

 

מרגישים שפייתון היא השפה שאתם רוצים ללמוד והיא מתאימה בדיוק למה שאתם מחפשים? אין ספק שמדובר בבחירה מצויינת ומתגלמת מאוד.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן