Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

למה כדאי ללמוד Python?

קונספט פייתון

לא מעט פעמים מרחפת עננה סביב נושא הפיתוח, לא מעט אנשים תוהים איזו שפה כדאי להם ללמוד והאם לימודי Python הם הליך כדאי ושווה אשר יכול להבטיח להם כניסה רכה אל עולמות ההייטק ו/או פיתוח עצמי והצטרפות אל קדמת הבמה של עולמות הפיתוח לבעלי ניסיון. כאשר אנחנו מדברים על לימודי Python אנו רואים לא מעט יתרונות – לא פלא שלא מעט בתי תוכנה וחברות היי-טק גדולות ברחבי העולם הפכו את השפה כה חשובים בתהליכי הפיתוח שלהם.

רגע, לפני הכל – מה זה Python?

לפני שאנחנו מתחילים לדבר על היתרונות של Python ומה הם הסיבות בגינם כדאי לכם להתחיל ללמוד את השפה האהובה מוטב שנבין לפני הכל מה היא השפה. כאשר אנחנו מדברים על Python אנו מדברים על שפת תכנות מונחית עצמים רבה אשר נמצאת כיום בשימוש נרחב במגוון רחב של פלטפורמות(אם לא בכל פלטפורמות הפיתוח הקיימות כיום). למעשה, פייתון הוקמה במטרה לפשט קונספטים ולהפוך קודים מורכבים משפות תכנות שונות לפשוטים הרבה יותר תוך כדי שהם קצרים יותר, קריאים יותר ואינטואיטיביים הרבה יותר למפתח. פייתון ריכזה מספר רחב של שפות תכנות לכדי שפת תכנות אחת ונותנת את האפשרות לפיתוח קצר, מהיר ויעיל יותר תוך כדי שימוש בכמה שפחות קוד – על אפקטיביות כבר דיברנו?

ללמוד Python: מה הם היתרונות?

לימודי Python טומנים בחובם לא מעט יתרונות אשר הופכים את הלימודים לבחירתם הטבעית של מיליוני מפתחים לצד חסרי ניסיון המעוניינים לבצע את דריסת הרגל הראשונה שלהם בעולמות ההיי-טק והפיתוח. בין היתרונות אנו רואים:

  • קוד פתוח – שפת פייתון עובדת על בסיס קוד פתוח כך שכל אחד יכול לתת מעצמו על מנת לשפר אותה ולקדם אותה, פייתון תמיד נמצאת בקדמת הבמה, מפתחת ומשתכללת ועוזרת לכם להיות מפתחים טובים הרבה יותר.
  • ביקוש גבוה בשוק העבודה – כיום אנו רואים ביקוש גבוה למתכנתי Python בשוק העבודה, לאחר לימודי Python ועם לא מעט זיקה וניצוץ בעיניים תוכלו להתברג בלא מעט חברות היי-טק מן הקטנות לגדולות ביותר בתחום הפיתוח.
  • קהילה גדולה ומגוונת – Python הוא עולם שלם ומגוון ואיתו גם מגיעה קהילה גדולה ומגוונת לא פחות. בקהילה תוכלו למצוא לא מעט חומר הקשור לעולמות הפיתוח, כמו כן תוכלו להיעזר באנשי מקצוע לאורך כל הדרך אשר יעזרו לכם לפתור בעיות פשוטות ומורכבות, לצלוח את הקורס ואף לפתור בעיות עתידיות של פיתוח במהירות, ביעילות ועם חיוך גדול.
  • להפוך להיות טוב יותר – Python עוזרת למפתחי צד שרת, צד לקוח ואף מפתחי פול סטאק להפוך להיות טובים יותר במה שהם עושים. אנו רואים מדי שנה מיליוני אנשי פיתוח לומדים גם הם את רזי השפה במטרה להפוך את תהליכי הפיתוח שלהם לחכמים, יעילים ומהירים הרבה יותר.
  • שפה המתאימה גם לחסרי ניסיון – פייתון נחשבת בעיניי רבים לאחת השפות הקלות ללמידה, למעשה עושה רושם כי המטרה שלה להפוך את תהליך הפיתוח לפשוט וקל יחד עם קוד קוצר וממצה עובד לגמרי. Python מתאימה גם למתחילים בתחום אשר רוצים להתברג לאט בעולמות הפיתוח ולעשות את דריסת הרגל הראשונה שלהם.
  • עבודה יעילה, מהירה ואיכותית – כאשר אנחנו מדברים על שפות תכנות אחרות אנו רואים לעיתים פעולות פשוטות אשר צריכות להיכתב על גבי קודים של מספר עמודים, יחד עם זאת כאשר אנחנו עובדים עם Python אנו מקבלים פידבק לכל הנעשה כבר בשלב הכתיבה הראשונית. כמו כן, כתיבת הקודים מתקצרת בצורה משמעותית והופכת את תהליך העבודה ליעיל, מהיר ואיכותי יותר.

 

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן