Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

למה ללמוד Python?

פייתון היא שפת תכנות מבוקשת ונגישה עם קהילת מפתחים פעילה הולכת וגדלה. לכל מי שמחפש להתחיל או להתפתח בעולם ההייטק באמצעות כתיבת קוד, פייתון היא התחלה מצוינת. מדובר בשפה קלה יחסית ללמידה ורב תכליתית להפליא, פייתון משמשת מגוון תחומים, מניתוח נתונים, למידת מכונה ועד פיתוח ועיצוב משחקים.

 

במאמר הבא נשתף אתכם בחמש סיבות מובילות למה ללמוד תכנות בשפת פייתון, כמו גם מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם לרכוש את הידע והמיומנויות בשפה.

על פייתון במילים פשוטות

Python היא שפת תכנות למטרות כלליות, בניגוד ל-JavaScript, HTML ו-CSS, ניתן להשתמש בה ביישומים מעבר לפיתוח אתרים. למרות העובדה שפייתון קיימת כבר 30 שנה, רק לאחרונה היא הפכה לאחת משפות התכנות הפופולריות ביותר, בעוד הפופולריות שלה ממשיכה לגדול.

  1. פייתון ידידותית למתחילים

למה ללמוד פייתון? בתור התחלה פייתון היא נקודת פתיחה מצויין להתחיל בה במידה ואתם חדשים בכתיבת קוד. אחד המכשולים הגדולים ביותר עבור מםתחים שאפתנים היא המשימה של לימוד שפה חדשה שלא נראית או כתובה כמו שפה קונבנציונלית.

 

עם זאת, פייתון קלה יותר מהסיבה שהיא בנויה תחבירית די דומה לשפה האנגלית, והיא תוכננה באופן כזה שהיא תמציתית וקלה לקריאה. כל אלה הופכים את פייתון לנגישה יותר עבור מתכנתים שעושים את צעדם הראשון בעולם התכנות מאשר שפות רבות אחרות.

 

סיבה נוספת לכך שפייתון הינה שפה קלה למתחילים שהיא שפת תכנות מפורשת. מה זה אומר? זה אומר שאתם יכולים להריץ כל שורת קוד ברגע סיום כתיבתה. יתרון זה מאפשר לכם לבצע בדיקה קוד מיידית ולבצע את ההתאמות הנדרשות במידה ויש, ולחסוך המון זמן עבור מפתחים באופן כללי.

  1. שפה רב תכליתית

פייתון היא רב תכליתית, מה שאומר שאתם יכולים להשתמש בה גם למשימות קטנות וגם למשימות גדולות. מפתחים עושים בפייתון שימוש בתעשיות רבות ושונות, החל מהיישומים הנפוצים יותר בניתוח נתונים והנדסת תוכנה ועד לסביבות פיתוח כמו פיתוח אפליקציות לנייד, בינה מלאכותית וכו'.

 

השימוש הנרחב הזה נובע  מהמגוון הרחב שמציעות לכם ספריות פייתון הזמינות (מעל 125,000 ליתר דיוק). ספריות הן אוספים של קוד כתוב מראש בשפה מסוימת שכל אחד יכול לגשת אליה, כלומר – לאחר שתלמדו את היסודות של השפה, סביר להניח שתוכלו להבין ולהשתמש בכמות עצומה של קודים שפותחו על ידי מתכנתים אחרים. היבט חשוב נוסף של הרב גוניות של פייתון הוא היכולת שלה לרוץ עם שפות תכנות אחרות.

  1. ביקוש גבוה למפתחי Python

החברות הגדולות כולל DropBox, Netflix ופייסבוק עושות שימוש בשפה ולכן יש לשפה ביקוש מאוד גבוה, גוגל אפילו יצרה מדריך בסגנון פייתון משל עצמה. 

  1. קהילת מפתחים מרשימה

פייתון מתגאה בקהילה התומכת שלה, ואתם נהנים מזה. כשלומדים שפת תכנות חדשה, במיוחד לאחר יום הקורס תרצו להרגיש תחושת ביטחון שיש לכם קהילת מתכנתים שתוכלו לפנות אליה עם שאלות כשמתעוררת בעיה. מדובר בקהילה מקוונת חזקה ותומכת, שיש לה גם רשת פורומים משלה בהם מתפתחים דייונים בכל דבר, החל מסביבת העבודה ועד פיתוח תוכנה.

  1. השפה שצומחת מהר יותר מכולן

כשזה מגיע לפופולריות וקצב הצמיחה של פייתון, אי אפשר להתווכח עם המספרים. על פי כתבי עת מובילים, פייתון הינה שפת התכנות המבוקשת ביותר באינטרנט כמו גם הצומחת ביותר, וזה לא עומד להשתנות בקרוב. 

לסיום,

פייתון הנה שפה מובילה ופופולרית מסיבות רבות, והיא מאפשרת לכם סביבת פיתוח נגישה וקלה יותר. בנוסף לכך, פייתון הינה שפת התכנות המומלצת ביותר עבור מתחילים, בזכות העובדה שהיא מאוד דומה לשפה האנגלית.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן