Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

למה Python כל כך פופולרית?

לפני שנבין מה אתם יכולים לעשות עם Python, בואו נבין עליה כמה דברים חשובים. אם אתם מתעניינים ללמוד שפת תכנות, המאמר הזה יעזור לכם להבין מדואג Python יכולה להיות בחירה מצויינת עבורכם.

מהי Python ועל הפופולריות שלה

Python היא שפת תכנות אחת הטובות ביותר שהושקה לראשונה בשנת 1992. Python בנויה בצורה אינטואיטיבית יחסית לכתיבה והבנה. ככזו, זוהי שפת קוד אידיאלית עבור מי שמעוניין בפיתוח מהיר. 

רבים מהארגונים הגדולים ביותר עושים שימוש בשפה ברמה מסויימת או בצורה כלשהי, ביניהם תוכלו למצוא את נטפליקס, ספוטיפיי ואפילו גוגל ועוד אינספור משתמשים.

 

Python פופולרית מכמה סיבות מרכזיות: הסיבה הראשונה היא שמדובר בשפה קלה לשימוש ונגישה במיוחד עבור מפתחים מתחילים. סיבה מרכזית נוספת היא התחביר שלה, Python הינה שפה בעלת תחביר פשוט לקריאה ולהבנה מכיוון שהתחביר שלה דומה לתחביר של השפה האנגלית – וככה ניתן להבין ביתר קלות מה כל שורת קוד עושה.

 

סיבה נוספת שבזכותה פייתון פופולרית הינה הרבגוניות שלה, כלומר Python מציעה למפתחים שימושים רבים ומגוונים. בין אם אתם מעוניינים בניתוח נתונים, בינה מלאכותית או פיתוח של יישומי אינטרנט – תוכלו למצוא שימוש נרחב בשפה. 

 

זאת ועוד, בזכות העובדה שפייתון הינה שפה בקוד פתוח, כל אחד יכול לעשות בה שימוש על מנת לכתוב קוד, וקהילת המפתחים שנוצרה סביבה מפתחת את המערכת ומוסיפה לה ספריות משלה.

3 השימושים המובילים של Python

כפי שציינו למעלה, ישנם כמה סיבות שבזכותן פייתון הפכה פופולרית יותר ויותר, בנוסף לכל סיבות האלה לפייתון ישנם 3 שימושים עיקריים שגם הם הפכו למשמעותיים בפופולריות שלה.

מדעי הנתונים

על פי סקר שנערך על ידי אחת מכתבי העת הפופולרי בקהילת ההייטק, Python היא שפת התכנות הנפוצה ביותר בתחום. בנוסף לספריות שמעניקות לכם חיסכון עצום בזמן, היכולות של השפה לנתח מערכי נתונים גדולים במהירות רבה ולבצע אפילו משימות חזרות, הופכות את הפופולריות של Python ליותר מוצדקת.

פיתוח ובניית אתרים

בגלל העובדה שPython היא שפת תכנות כל כך גמישה, היא יכולה להקל באופן משמעותי על בניית יישומי אינטרנט מורכבים. 

פיתוח אפליקציות

במידה ואתם מעוניינים להיכנס לעולם פיתוח האפליקציות, Python היא בחירה מושלמת עבורכם. מדובר בשפה האידיאלית לטובת יצירת אב טיפוס בזכות העובדה שהיא חוסכת בזמן ובמאמץ. כמו בפיתות ובניית אתרים, פיתוח אפליקציות קל יותר בזכות היכולות של Python לחצות פלטפורמות. הודות למסגרות החזקות של Python ולבדיקות בזמן אמת, הפכה Python לפופולרית יותר בפיתוח אפליקציות משחק.

ללמוד פייתון באופן מעשי- הדרך הטובה ביותר עבורכם

לאלה מכם המעוניינים ללמוד ולהתפתח אנחנו ממליצים על קורס המשלב ברובו התנסות מעשית שתקנה לכם כמה יתרונות: ראשית, אם אתם חדשים בעולם ההייטק עליכם לזכור את הכלל החשוב ביותר שכל מתכנת יודע- כדי להפוך למתכנתים ברמה גבוהה עליכם להתנסות כמה שיותר. 

 

יתרון נוסף הינו הצורך של החברות במפתחים בעלי ניסיון, קורס המכיל ברובו התנסות מעשית הוא כזה שתצאו ממנו עם ניסיון מוכח ובכך תוכלו להשתלב מהר יותר בשוק העבודה.

 

אחד הקורסים שמצאנו שאכן עונה על דרישת צבירת הניסיון הינו הקורס מבית הירוקו, קורס במודל YouCode, מודל הבנוי בשני חלקים, חלק תיאורטי וחלק מעשי לצבירת הניסיון. החלק התיאורטי הינו 30% מזמן לימודי הקורס, ואילו החלק המעשי בו הסטודנטים מתנסים הוא לא פחות מ-70% מזמן הקורס. 

לסיום,

פייתון הינה שפה בקוד פתוח, נגישה וקלה ללמידה בזכות התחביר שלה, ולכן היא מתאימה ומומלצת מאוד  במיוחד עבור מתחילים, וכמובן למפתחים בעלי ניסיון. בזכות הרבגוניות שלה פייתון זוכה לפופולריות גם בקרב מעסיקים וזה מה שהופך את המפתחים בפייתון למבוקשים יותר. 

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן