Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

מה הם היתרונות בעבודה עם Angular?

כיתוב זוויתי על רקע מחשב נייד וקוד

אחת מן שפות הפיתוח וסביבות העבודה המוכרות, השכיחות והאיכותיות ביותר של השנים האחרונות היא Angular. למעשה, השפה פותחה בשנת 2009 על ידי גוגל במסגרת פרויקט קוד פתוח ובמשך השנים עברה לא מעט שינויים, גלגולים, שדרוגים, תיקונים ושאר שיפורים אשר הפכו אותה לבחירתם הטבעית של מיליוני אנשי פיתוח ברחבי העולם. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיסבירו לכם מדוע Angular הפכה כה פופולרית ומה הם היתרונות שלה.

לפני שאנחנו מדברים על היתרונות – זה הזמן להכיר את Angular

לפני שאנחנו מתחילים לדבר על היתרונות הגלומים בעבודה עם שפת הפיתוח Angular מוטב שנבין לפני הכל איפה הכל התחיל. שפת הפיתוח הוקמה בשנת 2009 על ידי גוגל כאשר בשנת 2016 היא שוכתבה מחדש והפכה לאחת מן שפות התכנות המובילות ביותר בעולם. השפה הוקמה על בסיס קוד פתוח ועל גבי שפת התכנות Java Script על מנת לייעל ולהפוך תהליכים הקשורים לתהליכי אחסון ומידע למהירים ואיכותיים יותר ובכך להוזיל לא מעט עלויות לחברות וארגונים. 

Angular נחשבת לאחד מן סביבות הפיתוח האיכותיות ביותר ולמעשה ניתן לכתוב לא מעט אפליקציות על גבי דף אחד בודד – מה שהלכה למעשה הופך את כל תהליך הפיתוח למהיר יותר, חסכוני יותר ואיכותי הרבה יותר. כמו כן אנו רואים כי בניגוד לסביבות פיתוח אחרות Angular מצליחה לתת מעטפת מלאה גם בעולמות הWEB ובניית אתרים.

לשמור על הקוד בצורה מוחלטת

אחד מן היתרונות שמאפיינים את שפת התכנות הוא היכולת לשמור על גרסאות של קוד בצורה מוחלטת גם כאשר אנחנו עוברים מגרסה אחת לגרסה אחרת. העדכון מתבצע בצורה קלה מאוד יחד עם פקודה ייעודית מוכנה, מה שאומר שאתם לא תצטרכו לשאול את עצמכם לעולם באיזה גרסה אתם רוצים להשתמש או באיזה חבילת קוד פתוח. כמו כן, תהליך פירוק של רכיבים ויישומים נחשב קל מאי פעם והופך להיות דבר שבשגרה.

קהילה גדולה ומגוונת

כאשר אנחנו מדברים על Angular אנו רואים קהילה גדולה ומגוונת אשר לוקחת חלק בכל תהליכי הפיתוח וההצלחה של השפה, כמו כן בהנחה ותתקלו בבעיות כאלו ו/או אחרות במהלך עבודה עם סביבת הפיתוח תוכלו להתייעץ עם אנשי פיתוח מובילים ברחבי העולם ולקבל תשובה מהירה ואיכותית לבעיות שלכם – כך שאף פעם לא באמת תשארו לבד.

TESTING אף פעם לא היה כל כך קל

באמצעות Angular ובמטרה לפתח סביבת עבודה יעילה, נוחה ונקיה ניתן לבצע מגוון רחב של טסטינג בצורה מהירה ואיכותית. אם אנו מסתכלים על פלטפורמות אחרות אנו רואים כי תהליך הTESTING עלול להיות לעיתים אף מייגע תוך כדי שאנשי הפיתוח צריכים לזכור את סדר טעינת המודולים בצורה מושלמת. ב Angularהתהליך מתבצע בצורה מהירה וללא צורך בזיכרון של מודולים.

הופכת אותך למפתח שלם יותר

עולם הפיתוח נחשב אחד העולמות המגוונים והדינאמיים ביותר, מדי שנה אנו רואים כי עולה הצורך להתפתח, להישאר בקדמת הבמה ולהפוך להיות מפתח שלם וטוב הרבה יותר. התחרות גדלה, המשאבים גדלים וכך גם לא מעט שפות פיתוח וסביבות עבודה המגיחים אל חיינו ללא התראה מוקדמת. Angular הפכה בשנים האחרונות לבחירה הטבעית של מיליוני מפתחים ברחבי העולם, באמצעות לימוד נכון של סביבת העבודה ניתן לחסוך לא מעט משאבים, לעבוד בצורה מהירה ויעילה יותר, לפתח יישומים, לזהות ולנטרל באגים במהירות ושאר ירקות. שפת הפיתוח הצליחה לשנות את כללי המשחק ולוקחת כל מפתח לפסגת קצה היכולת תוך כדי שהוא משדרג אלפי מונים את איכות העבודה שלו.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן