Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

מה הם היתרונות של שפת הפיתוח React

React Native כיתוב כנגד מחשב נייד וקוד

אם הגעתם לכאן אנו מניחים שיצא לכם לשמוע ולא פעם אחת על שפת הפיתוח React, השפה קיבלה תאוצה בשנים האחרונות ועושה רושם שהיא כאן על מנת להישאר. לא מעט אנשים תוהים מה היא אותה שפה, מה הפך אותה לכה פופולארית ומה הם היתרונות שלה על פני שפות תכנות אחרות. ריכזנו עבורכם מספר סיבות שיעזרו לכם להבין מה עומד מאחורי שפת הפיתוח React.

React: יורדים לעובי הקורה

כאשר אנחנו מדברים על שפת התכנות React אנו מדברים על אחת מן שפות התכנות הפופולאריות, האיכותיות ואף הגמישות ביותר מבחינת פיתוח. שפת התכנות מגיעה אלינו במתכונת של ספריית קוד פתוח בה אנו יכולים להשתמש יחד עם היצע רחב ומגוון של פלטפורמות לשם פיתוח יישומים שונים ומגוונים– החלל מעמוד בודד, דרך יישומים לנייד וכלה באפליקציות מורכבות.

תפקידה של שפת התכנות React היא לעבוד ללא לאות על מנת לעזור לכם להגיע לביצועי העיבוד המהירים, הטובים והעדכניים ביותר. React מתמקדת באובייקטיבים וברכיבים בודדים מה שנותן את האפשרות לאנשי הפיתוח לאפיין ולפרק את הממשק לפרטי פרטים ולהוביל תהליכים מהירים, איכותיים ושלמים הרבה יותר.

React: מה הם היתרונות?

מיליוני מפתחים מדי שנה מחליטים לעצור הכל וללמוד שפת תכנות נוספות הלוא היא React, כתוצאה מכך לא מעט אנשים תוהים לעצמם מה הם היתרונות והסיבות בגינם אותם אנשי פיתוח מחליטים לעצור הכל ולהתעכב על שפה זו. בין היתרונות אנו רואים:

  • קוד פתוח – React הינו פרויקט העובד במתכונת קוד פתוח מה שלמעשה אומר כי כל מפתח מרחבי העולם יכול לשפר ולהרחיב את היכולות של השפה בחינם, כמו כן ישנו רישיון המעניק הגנה למפתחים – מה שנותן ביטחון עבור לא מעט מפתחים שונים בפלטפורמה.
  • קהילה גדולה – כאשר אנחנו מדברים על React אנו רואים קהילה גדולה ומגוונת אשר פועלת ללא לאות על מנת לעזור אחד לשני תוך כדי ערבות הדדית והמון רצון טוב.
  • בשימוש נרחב אצל חברות רבות React פותחה על ידי פייסבוק בשנת 2013 והפכה כבר מזמן לשם ודבר בקרב חברות גדולות אחרות בעולם לדוגמת אינסטגרם, טסלה, סקייפ ושאר חברות אחרות. הפרויקט נחשב לאחד הפרויקטים המוצלחים ביותר של השנים האחרונות וכמעט ולא ניתן לראות חברות הייטק, בתי תוכנה ו/או סטרטאפים בהתהוות אשר לא עובדים עם שפת התכנות הפופולארית.
  • מהירות – בדיקות שנעשו הוכיחו כי React מציגה ביצועים טובים ואיכותיים הרבה יותר משפות תכנות וסביבות עבודה שונות. 
  • עבודה עם JS כשפת תכנות עיקרית – React נכתבה ועובדת יחד עם אחת מן שפות התכנות הפופולאריות ביותר בעולם הלוא היא Java Script. כל אלו הופכים אותה לבחירה הטבעית של מיליוני אנשי פיתוח ברחבי העולם.

React: פשטות, איכות, פונקציונאליות

כאשר אנחנו מדברים על React אנו מדברים על השילוב המושלם בין פשטות, איכות ופונקציונאליות. כאשר אנחנו נרצה לבדוק אלמנטים פיתוחים בסביבת העבודה נוכל לעשות זאת בצורה קלות ובהשקעה מינימלית של משאבים. אם אנו נסתכל לדוגמא על ממשקי משתמש אשר מבוססים על גבי UI אנו נראה כי נצטרך לעבור לא מעט תהליכי בקרה ובדיקה על מנת להגיע אל התוצאה הרצויה, מאידך כאשר אנחנו נסתכל על מערכות המבוססות על גבי React נוכל לבדוק את אותם פעולות באמצעות קוד קצר, כמו כן ניתן יהיה להריץ מגוון רחב של בדיקות במקביל. 

React מצליחה לשלב בין פשטות, איכות ופונקציונאליות והצליחה במספר שנים להפוך לאחת מן שפות התכנות הפופולאריות, השכיחות והשמישות ביותר בעולם.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן