Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

מה זה react ולמה חשוב שתכירו אותה?

למרות התחרות של Vue.js ו-Angular, React, React מוכיחה למה היא הבחירה האולטימטיבית של המפתחים לבניית יישומי אינטרנט מעולים. בין אם אתם מפתחים שמעוניינים לשפר את המיומנויות שלכם, או שאתם בעלי עסק שמעוניינים לשפר את יישומי האינטרנט של העסק, יש המון סיבות להכיר וללמוד אותה.

מה זה React?

React היא ספריית JavaScript (לא מסגרת) בקוד פתוח  שפותחה ועוצבה על ידי פייסבוק ליצירת ממשקי משתמש (UIs) בצורה צפויה ויעילה באמצעות תכנות הצהרתי. ניתן לעשות שימוש בReact לבניית יישומים של עמוד בודד ואפליקציות לנייד, או לבנות אפליקציות מורכבות באמצעות שימוש בreact עם ספריות אחרות.

 

המטרה המרכזית של React היא לספק את ביצועי העיבוד הטובים ביותר. כוחה נובע מההתמקדות שלה ברכיבים בודדים. במקום לעבוד על כל היישום האינטרנטי ReactJS מאפשרת למפתח לפרק את ממשק המשתמש המורכב לרכיבים פשוטים יותר.

מהו תכנות הצהרתי?

React פועלת באמצעות תכנות קוד הצהרתי, תכנות הצהרתי הינה גישת תכנות שמשמעותה ביטוי הלוגיקה החישובית ללא הגדרת בקרת הזרימה שלה. במילים אחרות, בתכנות הצהרתי הדרישה היא תיאור מה נדרש לביצוע ולא איך נדרש לבצע את זה.

השימושים ב-ReactJS והפופולריות שלה

בעוד שטכנולוגיות אחרות כמו Angular היו זמינות כאשר פייסבוק פיתחה את ReactJS, רוב המפתחים נאלצו לבצע הרבה קידוד. המפתחים המשתמשים במסגרות אחרות ניצבים מול האתגר של עבודה מחדש על רוב הקודים, גם בעת יצירת רכיבים שמשתנים לעתים קרובות. 

 

יש את האתגר שצריך לעבוד מחדש על רוב הקודים גם בעת יצירת רכיבים שהשתנו לעתים קרובות. המפתחים רצו למעשה מסגרת שיכולה לאפשר להם לפרק רכיבים מורכבים, ולהשתמש מחדש בקודים כדי להשלים את הפרויקטים שלהם מהר יותר.

 

ReactJS סיפקה את הפתרון שהמפתחים חיפשו. היא משתמשת ב-JSX (תחביר ייחודי המאפשר מרכאות HTML כמו גם יישום תחביר תגי HTML לעיבוד רכיבי משנה ספציפיים), מה שמאוד מועיל בקידום בניית קודים קריאים ובו זמנית חיבור ריבים לקובץ שניתן לאימות חד פעמי.

 

כיום, ReactJS הפכה לפופולרית מאוד בזכות הפשטות והגמישות אקסטרה שלה. אנשים רבים אפילו מתייחסים אליה כאל העתיד של פיתוח אתרים. ההערכה היא שיותר מ-1,300 מפתחים ויותר מ-94,000 אתרים עושים שימוש ב-ReactJS.

 

הפופולריות העצומה הזו נובעת גם מהעובדה שתאגידים מובילים כמו Facebook, PayPal, Uber, Instagram ו-Airbnb משתמשים בה כדי לפתור בעיות הקשורות לממשק משתמש. האמינות שזה יצרה משכה אנשים רבים למסגרת.

ללמוד React ב2022

במידה ואתם מפתחים שרוצים לייעל את העבודה שלכם, או שהינכם מעוניינים להרחיב את ארגז הכלים והמיומנויות שלכם עליכם למצוא קורס שיבטיח לכם התנסות מעשית במהלכו, תוך ליווי של מפתח מוביל שידע לתת לכם את הפתרונות לבעיות שתתקלו בהן. 

 

למידה מעשית היא הכרחית בכל תחומי ההייטק, כדי להשתפר ולהתייעל כל הזמן וגם לא פחות חשוב – לצבור ניסיון, לאחר קורס מעשי ברובו תוכלו לצאת עם ניסיון ופרוייקטים שכבר ביצעתם, הביטחון שלכם יעלה ומעסיקים יעדיפו אתכם על פני מפתח ללא ניסיון כלל.

React בהשוואה למסגרות אחרות

בהשוואה מול מסגרות אחרות, React הינה מסגרת חזקה יותר בזכות היכולת לפרק את ממשק המשתמש המורכב, והאפשרות לעבוד על רכיבים בודדים. עם זאת, המתחרה המובילה שלה Vue.JS לא נשארת חייבת, ולכן היכולת של React לשמור על ההובלה תלויה בשיפורים העתידיים שלה.

לסיום,

React הפופולרית מעניקה למפתחים יכולות ויתרונות רבים, ומאפשרת לייעל תהליכים וליצור יישומי אינטרנט בודדים במהירות ובקלות. לאלה מכם המעוניינים להתפתח, ההמלצה היא ללמוד בקורס מעשי ברובו וילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת, על מנת לפתור בעיות.

 

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן