Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

מפתח Full Stack: הבחירה הטבעית של חברות ההיי-טק בעולם

פיתוח אתרים

אם הגעתם לכאן סביר להניח שיצא לכם לשמוע לא מעט אודות מפתחי Full Stack. עד לפני כמה שנים חברות ההיי-טק והפיתוח היו מרכזות את עיקר עבודתם לשתי מחלקות שונות ונפרדות – מחלקת צד לקוח ומחלקת צד שרת. יחד עם השנים והעלייה בעולם הטכנולוגיה גבר הרצון ליצור את המפתח המושלם, המפתח שמצליח לחבר גם את צד השרת וגם את הצד הלקוח ביחד תוך כדי הבנה מקסימלית, יכולת הבנה של שפות תכנות והתממשקות עם סביבות עבודה מקצועיות – אותו מפתח נקרא מפתח Full Stack.

שילוב של העולמות – צד שרת וצד לקוח

מפתח Full Stack הוא למעשה מיקס של עולמות צד השרת וצד הלקוח, מפתח זה התמקצע ולמד את שני הצדדים של המתרס בצורה איכותית ונכונה. כל אלו נותנים לו לא מעט יתרונות על גבי השאר מאחר והוא נחשב לשחקן המרכזי בחדר וזה שיודע לבצע כל עבודה בצורה מקצועית ונכונה. להות מפתח Full Stack זה להיות מפתח בעל ארסנל וארגז כלים עצום אשר נותן ערך משמעותי לכל חברה בה הוא נמצא, תחומי האחריות הם רחבים ועושה רושם שמדובר בתפקיד הפיתוח הבא בעולמות הפיתוח וההיי-טק.

להרוויח יותר – לשלם פחות

יש לא מעט סיבות שחברות הייטק בוחרות לעבוד דווקא עם מפתחי Full Stack. כמו שכבר הצלחתם להבין עד לפני כמה שנים היו מחולקות כמה מחלקות כאשר כל מחלקה הייתה דואגת לצד פיתוחי אחר, כאשר מעסיקים מפתחי Full Stack אפשר להיות רגועים מאחר וניתן לאחד את המחלקות, להעסיק אנשים המתמקצעים בשני צדי המתרס ולחסוך לא מעט כסף – מאחר ומפתח Full Stack אחד מצליח לעשות עבודה של שני מפתחים שונים.

כתוצאה מכך מפתח Full Stack הפך להיות הבחירה הטבעית של לא מעט חברות הייטק ובתי תוכנה בעולם, יחד עם זאת השכר שלו גבוה הרבה יותר מן המפתח אשר מתמחה רק בצד שרת ו/או רק בצד לקוח.

ראש פתוח, תכנון וגמישות

כאשר הייתם עובדים בצד אחד של המתרס אין זה משנה אם זה צד שרת ו/או צד לקוח אפשר להגיד כי פחות היה לכם ראש פתוח וגמישות לשינויים. כאשר אתם אלו שעובדים על שני צדי המתרס אתם יכולים לקבוע איך יראו הדברים, כמו כן לבצע התממשקות מערכות בצורה חכמה ונכונה. מפתח Full Stack מצליח לראות את התמונה הגדולה מה שנותן לו ולחברה בה הוא עובד לא מעט יתרונות ושקט נפשי. 

לקום כל יום לאתגר חדש 

מפתחי Full Stack יסכימו כי כל יום שהם באים לעבודה זה יום עבודה מנוצל, מאחר ואותם מפתחים יודעים לעבוד יחד עם מגוון רחב של שפות תכנות לצד לא מעט סביבות עבודה ניתן להגיד כי ריבוי המשימות ותחומי האחריות שלהם הם גבוהים במיוחד. כתוצאה מכך מוצאים את עצמם אותם מפתחים קמים כל יום לאתגרים חדשים ומגוונים מה שהופך את העבודה שלהם לכיפית הרבה יותר מאחר והם לא יודעים לאיזה יום הם יקומו מחר.

מה הוא השכר של מפתח Full Stack?

כאשר אנחנו מדברים על שכר אנו מדברים על משהו סובייקטיבי למדי, יחד עם זאת אם אנו מסתכלים על נתונים של אתרי המשרות וחברות כוח האדם אנו מגלים כי השכר אותו מרוויח Full Stack נחשב לבין הטובים והמוערכים יותר בעולמות הפיתוח. כמו כן מדובר בשדרוג שכר משמעותי לאנשים המגיעים רק מן צד אחד של המתרס(צד שרת ו/או צד לקוח) לפי נתונים ממוצעים ניתן להסיק כי השכר ההתחלתי של מפתח פול סטאק מתחיל מ – 17,000 ₪ כאשר השכר יכול לעלות בעתיד בהתאם לרמת הניסיון, הותק והמוניטין של אותו מפתח.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן