Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

072-3944397

מפתח Full Stack: מה כל כך מיוחד בו?

קונספט למפתחי אינטרנט מלאים

מפתחי Full Stack הפכו בשנים האחרונות לנדבך נדיר בקרב מאות אלפי חברות היי-טק ובתי תוכנה בארץ ובעולם. מפתח זה נחשב בעיניי רבים ל"כל יכול" מאחר והוא מצליח לשלב בצורה מושלמת בין רזי עולם הפיתוח השונים. כאשר אנחנו מדברים על מפתח Full Stack אנשים רבים תוהים מה כל כך מיוחד באותו מפתח ואיך למעשה אפשר להתחיל ללמוד את אותו תחום. ריכזנו עבורכם תשובות כל השאלות.

כבר לא צד שרת וצד לקוח בנפרד – הכל תחת קורת גג אחת

אם אנחנו חוזרים אחורה בזמן לעולמות הפיתוח הוותיקים שבנינו לבטח יזכרו כי עולם הפיתוח התחלק ל -2 עולמות עיקריים: צד שרת וצד לקוח. כאשר לכל אחד מן העולמות היה עובד ייעודי אשר היה אמון לטפל ולקחת חלק בכל התהליכים הפיתוחים של אותו צד. יחד עם זאת, בשנים האחרונות עולם הפיתוח קיבל תפנית וחברות היי-טק ובתי תוכנה רבים הבינו כי הם כבר לא מחפשים "עובדי פס יצור" לכל אחד מן המערכות אלא מחפשים עובד כולבויניק אשר יכול לבצע עבודת צד שרת וצד לקוח באותה הנשימה – כתוצאה מכך הגיע אלינו הFull Stack.

מפתח Full Stack יודע לגשת בצורה מושלמת גם אל בעיות הקשורות לצד שרת וגם לבעיות ותהליכים פיתוחים הקשורים לצד לקוח – כך נהנה אותו מפתח מראייה שלמה ורחבה של הפרויקט ממספר רחב של פרספקטיבות הן מבחינה המבנה והן מבחינת התצוגה הסופית ללקוח.

קורס Full Stack – למי זה מתאים?

קורס ולימודי Full Stack הפכו בשנים האחרונות לאחד הדברים החמים ביותר במשק, כתוצאה מכך לא מעט אנשים תוהים למי הקורס מתאים. כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי הקורס מתאים לאנשי צד שרת ו/או צד לקוח אשר רוצים לקחת את ההתמקצעות שלהם צעד אחד קדימה ולהיות טובים הרבה יותר מבחינת עולמות הפיתוח ולהפוך להיות "שלמים" יותר.

יחד עם זאת, אנו יכולים למצוא לא מעט קורסים המתאימים לאנשים ללא ניסיון כלל בתחום. אותם קורסים יהיו מעט יותר אינטנסיביים ויכללו בתוכם מבוא לעולמות התכנות ואף יהיו הרבה יותר ארוכים. 

"סיימתי קורס, מה הוא השכר המוצע במשק?"

קשה מאוד לעמוד מאחורי סכום מסוים כאשר אנחנו מדברים על עבודה, שכר הוא עניין סובייקטיבי אשר נתון להחלטה של עשרות משתנים שונים. יחד עם זאת, אם אנחנו מסתכלים על נתונים המגיעים מחברות כוח אדם והשמה אנו מגלים כי מתכנת פולסטאק בשנותיו הראשונות יכול להרוויח החל מ – 17 אלף שקל כאשר השכר צפוי לעלות במסגרת הניסיון והותק של אותו מפתח בחברה. כמו כן קיימים לא מעט אפשרויות קידום אשר גם הן צפויות לעלות את השכר ולתת לאותו מפתח ליהנות מתנאי עבודה איכותיים למדי.

מה הם השפות אותם Full Stack יודע?

כמו שכבר הצלחתם להבין מפתח פול סטאק הוא למעשה הדמות המושלמת בעולמות הפיתוח, קורס FULL STACK מתאים למתכנתים אשר רוצים לעשות קפיצת מדרגה בכל הקשור לעולם התכנות והפיתוח ו/או לאנשים המעוניינים לבצע את דריסת הרגל הראשונית שלהם, לשנות את החיים שלהם ולהצטרף לאחד מן המקצועות המבוקשים ביותר בעולם ההייטק. בין השפות לצד סביבות העבודה אותם מתכנת Full Stack לומד במהלך הקורס ניתן לראות:

  • React
  • SASS
  • jQuery
  • MongoDB
  • HTML
  • CSS
  • PHP
  • JAVA SCRIPT
  • MY SQL
  • RUBY
  • NODE JS
  • ANGULAR
  • EXPRESS JS

כל אלו הם חלק מן שפות התכנות וסביבות העבודה איתם עובד מפתח פול סטאק במסגרת תפקידו.

אולי תאהב/י גם:

מסך מציג קוד 4

מה זה אומר להיות מפתח Full Stack?

כשאתם משתמשים באפליקציה או באתר אינטרנט, מי אתם חושבים שאחראי על כל הפונקציות שאתם לוחצים עליהם? אתם בטח חושבים שהתשובה היא – מפתחים. התשובה הזאת

קרא עוד »
מסך מחשב מציג קוד 3

5 מיומנויות שיש למפתחי Angular

התקופה בה שליטה בטכנולוגיה אחת הבטיחה עבודה בטוחה למשך שנים הסתיימה מזמן. היום, פיתוח תוכנה מודרני דורש מכם הרבה יותר מאשר ידע בשפת התכנות המועדפת

קרא עוד »

מנהל או מתכנת, מחפש שדרוג משמעותי?

אנחנו כאן עם הפתרון המושלם והמקיף מסוגו בישראל.

דילוג לתוכן